آموزشی

  • ۰
  • ۰

اگر می خواهید تا حد امکان از لپ تاپ محبوب خود استفاده کنید، باید هر ماه این 4 وظیفه اساسی نگهداری را انجام دهید. این نکات به شما کمک می کند عمر رایانه خود را افزایش دهید، اما در مورد هر برند لپ تاپ موجود نیز کاربرد دارند.بهترین انیمه سریالی

صفحه نمایش و کیبورد را تمیز کنید (البته با ابزار مناسب!)

اکنون که جنبه دیجیتالی رایانه شما را مرتب کردیم، وقت آن است که نگاهی به خود سخت افزار بیندازیم. غفلت از تمیز کردن منظم رایانه شما می تواند باعث افزایش طول عمر سیستم شما شود. تصور کنید چند خرده، سلول پوست و تکه‌های کثیفی به کیبورد شما راه پیدا می‌کنند.

شما می توانید با سرمایه گذاری در برخی از محصولات پاک کننده کامپیوتر ایمن از تجمع کثیفی و کثیفی جلوگیری کنید. این آیتم ها برای کار با سیستم شما طراحی شده اند و به گونه ای ساخته شده اند که شما به طور تصادفی به اجزای حساس آن آسیب نرسانید.

برای صفحه نمایش شما، بهترین گزینه دستمال مرطوب صفحه نمایش از قبل مرطوب شده است. این موارد حاوی مقدار مطمئنی از رطوبت هستند که به صفحه نمایش شما آسیب نمی رساند و می تواند به افزایش شفافیت نمایشگر شما کمک کند.

دستمال مرطوب پاک کننده لنز برند CareTouch را امتحان کنید. در ابتدا برای عینک طراحی شده بودند، اما راهی مطمئن برای درخشان کردن صفحه نمایش لپ تاپ شما هستند. بعلاوه، آنها را می توان با خیال راحت در گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده کرد.

کیم از دستمال مرطوب صفحه نمایش الکترونیکی Windex استفاده می کند که برای درخشندگی بدون رگه عالی هستند.

در مورد صفحه کلید خود، باید با احتیاط قدم بردارید. گیر کردن بی مورد چیزی مانند گیره کاغذ در فضای بین کلیدها می تواند مکانیسم های حساسی را که باعث کارکرد آن چیز می شود، از بین ببرد. بهترین راه حل استفاده از یک "لمس نامرئی" است که زباله ها را بدون تماس فیزیکی با آنها از بین می برد. شما به یک قوطی هوای فشرده یا "هوای کنسرو شده" که گاهی اوقات به آن گفته می شود نیاز دارید.

این کپسول‌های اکسیژن تحت فشار برای تمیز کردن رایانه‌ها عالی هستند و برای سال‌ها مورد اعتماد متخصصان فناوری اطلاعات هستند. به سادگی قوطی را در یک زاویه کمی نزدیک ناحیه آسیب دیده قرار دهید و اسپری کنید.در خرید لپ تاپ چه چیزی را باید در نظر گرفت؟

یک انفجار کوچک اما قدرتمند هوا خرده‌ها و گرد و غبار را حتی از کوچک‌ترین فضاها بیرون می‌کشد. در مورد بهترین مارک هوای کنسرو شده، ما Dust-Off را توصیه می کنیم - یک نام تجاری با عمر طولانی با شهرت قابل اعتماد برای هوای فشرده با کیفیت. برای اطمینان از حداکثر ایمنی، دستورالعمل های روی قوطی را دنبال کنید.

  • ۰۱/۰۸/۰۹
  • maryam tahery

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی